Genişlik: 2.550 mm
Yükseklik: 3.800 mm
Dingil Mesafesi: 1.310 mm
Boş Ağırlık:
12.000 kg ± %5
(Seçilen donanıma göre farklılık gösterir)
King-Pin Yüksekliği: 30 ~ 65m³ (Tercihe göre)
Taşıyacağı Ürünler: UN 1075 (LPG)
İşletme Sıcaklığı: -20C +50C
Dizayn Basıncı: 17,5 Bar
Test Basıncı:
26,5 Bar
Sertifikalandırma: AD Merkblatter TUV “Basınçlı Kap Sertifikası”
Dolum/Boşaltım Vanaları
Taban Valfleri
Menhol
Emniyet Valfi
Mekanik Ayaklar: Her biri çift hızlı, 25 ton dinamik, 50 ton static, yük kapasiteli treyler destek ayakları,
Dingiller: Her biri 9 ton kapasiteli, hava süspansiyonlu, disk/kampana frenli dingil seti,
Jantlar: 11,75 x 22,5
Lastikler:
385/65 R 22,5
Fren Sistemi: 2S2M ABS veya EBS fren sistemi RSP’ li
Elektrik Sistemi: 24 V., 7 pinli exproof elektrik sistemi. ADR'li SABA-ASPÖCK-HELLA-SERTPLAS
Yeni Nesil Tasarım Maksimum Yük
Uygulanan son teknoloji maksimum yükün mümkün olan en güvenli şekilde taşınmasını sağlamayı amaçlar.
Yüksek Mukavemetli Özel Gövde Malzemesi
Tank gövdesi ve bombeleri Basınçlı kaplar için özel sert malzemeden ADR standartlarında üretilmiştir.
Laminasyon Sistemi
Basınçlı karayolu tankerleri için kullanılan standart malzemeye kıyasla son teknoloji laminasyon sistemi sayesinde sac kalınlıkları optimum hesaplama ile minumum kalınlığa düşürülmüş, ürün ağırlığı hafifletilmiştir.
Isil işlemli Bombeler
ADR standartlarına göre iç bombeler yolda aracın stabilitesini artıracak şekilde öngörülmüştür.
Standart uygulamalara göre sert ama hafif tek parça yüksek mukavemetli karbon çeliği bombeler ile donatılmıştır, ağır yüklerin taşınmasında oluşabilecek titreşimlere dayanıklılık oluşturur
Güneşlik
Tank üzerine uygulanan güneşlik ile tasarım basıncı düşürülür.